dinsdag 14 mei 2013

Oh dear, a deer!

Afgelopen zaterdag was er een jaarmarkt in Noordhorn. Het weer werkte helaas niet mee, maar de markt op zich vond ik wel leuk. Er waren namelijk veel kramen met handgemaakte spullen. Daar hou ik van.
Eén kraam vond ik heel erg leuk; dat was een combi van zelfgemaakt en 2dehands/retro. De eigenaresse was de visitekaartjes vergeten en ik ben haar naam vergeten. Ik hoop dat ik haar nog eens tegenkom op zo'n markt.

Dit heb ik (o.a.) bij haar gekocht:
In eerste instantie wilde ik alleen het hert, maar de roos kon ik toch niet alleen achterlaten? Ze horen bij elkaar! Bovendien verzamel ik beide: herten en rozen (en andere bloemen). En niet alleen voor aan de wand, ook al zijn ze daar meestal wel voor bedoeld. Een kleine selectie van mijn hertenverzameling:
 






Deze liggen boven op de grote kast te wachten tot ze worden opgehangen.


Ook de servieskast weten ze al te vinden!

En zoals ik al zei; dit is nog maar een klein deel van de roedel!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten