woensdag 19 juni 2013

Cadeau

Een aantal weken geleden, toen het allemaal niet zo lekker liep, lag er ineens iets leuks op de deurmat! Een cadeau? Voor mij? Ik krijg nooit cadeautjes! Verjaardag, sinterklaas, ik regel het bijna altijd zelf. En nu deze verrassing! Met trillende vingers uitgepakt, dit zat er allemaal in:


LEUK, LEUK, LEUK!

Het is een PIF (Pay It Forward); Als je zo'n pakket ontvangt, is het de bedoeling dat je zelf ook weer een aantal mensen blij maakt met een pakket. Het is een soort kettingbrief van vroeger, maar dan véél en véél leuker.

Er is één voorwaarde: er moet wel iets zelfgemaakts in zitten. Ik moet er maar eens heel erg op gaan broeden.

Vergeet ik bijna te vermelden van wie ik het gekregen heb: Goudhaartje.
Heel lief dat je aan mij gedacht hebt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten