zondag 26 januari 2014

Sneeuw

Eindelijk écht winter!
Eigenlijk had ik er niet meer op gerekend, dus is het extra geweldig!
Tegen de stad Groningen aan ligt een nog niet zo oud natuurgebied: Kardinge.
Het grenst ook nog eens aan de wijk waar wij wonen. Toch komen we er bijna nooit. Maar vandaag zijn we gewapend met fotocamera op de fiets gestapt, want ik moest en zou dáár foto's maken. Een beetje met het idee dat daar meer natuur dan mensen zou zijn. Nou, half Groningen liep daar dus rond!!! Maar het was tóch geweldig! En volgens mij vond iedereen dat, want we werden door iedereen vrolijk gegroet. Inclusief de vele blije honden.
Grappig: het enige dat een beetje kleur toevoegt is m'n fietsbel!
 


Je ziet het aan de vele sporen: we waren niet alleen en ook niet de eersten!
 


Het was helaas niet helder, wél héél erg koud, waardoor ik totaal vergeten ben om andere camerainstellingen uit te proberen.
 






Ondanks dat ik heb staan jammeren van de pijn (om te kunnen fotograferen moest steeds m'n handschoen uit; en dat bij -4, gevoelstemperatuur -9!), was het een geweldige middag. 

3 opmerkingen:

  1. Hoi! Via nana kwam ik op je blog terecht. Je hebt een gezellige blog dus ik ga je volgen! Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ina, je hebt een leuke blog. Door Nana heb ik je gevonden en ik ga je volgen!
    Wat leuk dat je die sneeuw foto's hebt gemaakt met zo'n kou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, die sneeuwfoto's.

    BeantwoordenVerwijderen