woensdag 28 mei 2014

Een kleine tutorial.

Mijn grootste afwijking is, dat ik bij (bijna) alles wat ik zie een idee krijg om het te veranderen, mooier te maken. En ik kijk altijd bij sieraden of er iets bij zit om te slopen en ergens anders voor te gebruiken.

Bij de Action vond ik deze oorhangers. Daar zag ik direct mooie hangertjes/bedeltjes in. Het is echt heel simpel:

Bloemetjes loshalen met het kleine ringetje er nog aan. (Oeps; foutje!)

Dit is mij iets te plat; ik hou van een beetje diepgang. (haha)

Met je nagel voorzichtig de bloemblaadjes in één keer omhoog buigen; ga je een paar keer op en neer, dan heb je kans dat het afbreekt!

Stukken beter, toch? Nu nog een plaksteentje als hart. Het liefst vastgeplakt met een lijmpistool voor extra duurzaamheid.

Een plaksteentje in een andere kleur dan het bloemetje lijkt me ook wel spannend. Daar ga ik nog naar op zoek.
Natuurlijk kun je de oorhangers ook heel laten en pimpen! 
Maar ik verzamel allerlei bloemkralen en -bedeltjes voor een aantal projecten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten