zaterdag 6 september 2014

Work in progress

Als stok achter de deur voor mezelf, plaats ik deze keer wat foto's van lopende projecten.


Gebloemde lampenkap voor en (nog niet) na. Ik wil nog een bolletjesbandje aan de onderkant vastmaken.

Kroonluchter-achtige lamp voor en (nog niet) na.

Stofjes voor een boodschappentas met voering. (waar ik hééél erg veel hulp bij nodig zal hebben!)


Enkele notitieboekjes die gepimpt zijn/worden.

De omslagdoek die ik aan het haken ben. Hij is inmiddels al een flink stuk groter en nee; hij is niet voor de hond.

Nog te pimpen kaarten van de Wibra.

Broches in de maak.

Nóg een kroonluchtertje. De bloemen heb ik er al voor uitgekozen.

En dit is nog maar een fractie van de ideeën die ik heb, al dan niet voorbereid en/of uitgewerkt. Ik snak naar een eigen werkplek, zodat ik gewoon lekker door kan werken. Ik blijf hopen...  

2 opmerkingen:

  1. Wat ben jij mooie dingen aan het maken!
    Ja, een eigen werkplek is wel erg fijn. Ik heb een eigen werkplek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve Ina, die hulp krijg je, maar je kan het ook best heel goed zonder mijn hulp. Je moet gewoon durven! De naaimachine bijt niet...
    En je snakt naar je eigen werkplek, maar oh, wat zal je je dochter missen als ze die ruimte voor je maakt door uit huis te gaan....
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen